søndag 24. august 2008

internett.

å være uten internett er litt som å være på en øde øy. det er trivelig og man kan gjøre ting man ellers ikke ville ha gjort,for eksempel å starte på pensum, 1mnd før skola starte. men i lengden er det litt irriterende å ikke ha kontakt med omverden. no man is an island heter det visst. uten at det betyr at man har det best med nett. men likevell. liker meg best på fastlandet også kan man heller velge å reise på en øy når man føler for det. jeg har heldigvis bare vært på stjørdal og trheim, og jeg har hatt det riktig så trivelig. her er en liten oppsumering av diverse aktiviteter jeg har bedrevet i dæm dagan æ har vært uten internett:

1. spist kake å snakka om bæsj me søteste martine å naomi.å sett to filma.
2. sett verdedens fineste syskrin mens æ fikk avslutta prosjekt husmor: å legge opp bukser. fåttmin gode venn naomi stukke av veps grunnet min ikkevolds filosofi. naomi lå på gulvet og hulka av smerte mens hun sa at hun skulle ønske det va mæ som hadde det vondt. ikke en pasifist hun naomi.
3. spist middag me lise, david å jessica. vært på sightseeing, spist kake, flira, sove over og drukke oss spontant berusa i casa de david å jessica.
3. vært på sommerens siste fæst me lise å de stjørdalsblinksyngendeflickorna på stjørdal. lise å mæ laga ostekake te malin som reisebort.
4. vært på middag te svigermor, å spist av verdens fineste kaffeservise.






Ingen kommentarer: