mandag 12. januar 2009

ingen mobil.

klokka e 04:33. det e ingen bevegelse på facebook, ingen oppdateringa på dagbladet, ingen nye blogginnlegg, ingenting som skjer. mine 72 min på watch tvsitcoms e oppbrukt, å resten av verden ligg å søv. men ikke æ. i går sovna æ 6. min døgnrytme e helt på hodet. den største grunnen te at æ e våken e fordi at æ veit det e umuli å stå opp no fårr tia. blandigen av lite sjøldisiplin og et fryktelii godt sovehjerte e ikke besandi ideel, særli ikke når man e uten mobil. å i disse moderne tider betyr ingen mobil ingen vekkeklokke! sjangsan e derfor ganske stor fårr at æ bare søv bort hele dagen. i gårkveld villa æ itj gå glipp av så my av min siste dag, så æ la mæ 6. som om det hjalp? haha. i dag e min siste kveld, æ ska stå opp kl 7 å besøk farfar før æ tar flyet. derfor e æ våken no. kl 04:47. logikk.

Ingen kommentarer: